Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kru-cipísek

21. 8. 2009 1:29
No jo,..

...hezky jste mi připomněl Andalusii, na mašině to musí být docela fajn, tak daleko jsem se ještě nevypravil. Ale před dvěma roky jsem tam byl v létě, projezdil jsem kde co a musím říct, bylo 42 C ve stínu, klimoška v autě to nemohla utáhnout, vzduch se nehnul... to byla celkem síla. Dost dobře si to nedovedu představit na motorce... rozpálené stroje, sedla, hlava pod přilbou, oblečenej člověk taky musí být kvůli hmyzu,... no nevím jestli bych do toho šel. Ale jinak jsem taky takovej, zásadně nic nevozím s sebou, jím cestou v místních hospůdkách.. a ve Španělsku, nota bene v Andalusii to bylo prostě úžasný. Byli jste tam v létě? A na mašinách se v tom horku dalo?

0 0
možnosti

cubalibre

25. 8. 2009 14:19
Re: No jo,..

Díky Kru-cipísku :-), každopádně jsme tam byli v dubnu...23 stupňů, prostě paráda a akorát.....málo lidí a všichni v poho:-).

0 0
možnosti

jsmith

20. 8. 2009 6:55
don't forget SANGRIA

Zdravim a docela zavidim... po Evrope jsem toho sice na motorce moc nenajezdil, ale Andalusii znam docela dobre... to musela byt krasna dovolena... uz jen jizda do Rondy temi kopci musela byt uzasna... snad Vas ty opicky nahore na Gibraltaru moc neobtezovaly... a to jidlo (jsem totiz jidelni turisa), paella, tapas, a ty cerstve-chycene ryby... a samozrejme sangria... nikde nechutna tak dobre jako na plazi v Torremolinos!

LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE!

0 0
možnosti